dödsryck

hejsan alla söta ! Det är mulls jessie & tessie här ! bloggen har ju vart nedstängd ett tag som ni ser. Kikade in på statistiken och såg att vi hade ett fåtal trogna läsare som fortfarande kikar in här. så why not ? kanske dags att börja igen eller vad tycker ni. Så nu öppnas bloggen men inläggen kommer då bara ibland då vi vill skriva av oss eller berätta något om vi har tråkigt. så vad tycker ni , bra eller dåligt att bloggen öppnats igen ? så vad har hänt under tiden som bloggen vart nedstängd ? Jo det här...



håret blev fel färgat så jag hade svart hår ett bra tag.



fick min älskadeklocka av min morbror när jag fyllde år (a)





prövade att ha blåa linser. passade det ? Jessie.





Mulls & Jessie & tessie , var ute och seglade, bild på mulls



tyyyyngsta tessie



första skoldagen , jessica



Mulls & Tessie med seglar brallorna på ;)



fikade i stan , Tessie på bilden



hittade massa gamla bilder på datorn :D
där är en av dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0