Draft: Okt. 11, 2009

Tänker endast skriva av mig nu , sanningen om mitt liv "såkallat problem barn ". Ni behöver inte läsa , Jag skriver bara av mig som en öppen dagbok på internet.
1994 föddes lilla jag Jessie . Växtes upp i stockholm , hade en mamma som tog bra hand om mig, Min Pappa hade inte alls ett bra betende , Han gjorde dumma saker mot både mig och min mamma , det slutades med att dom skilde sig & min mamma flyttade bort med mig. & Min pappa tog sin kos någon annan stans, Så då stog jag & min unga mamma på ensamma ben , skaffade ett bra jobb , köpte en liten lägenhet. När jag var 4 år så träffade min mamma en kille , 1 år senare flyttade han ihop med oss , han hade tv barn , en kille som var äldre än mig & en tjej som var yngre än mig. Vi flyttade till ännu en större lägenhet & började leva där.

Jag skulle börja dagis tillsammans med min barndomskompis Alexandra som jag inte alls har bra kontakt med idag. Vi tog oss igenom dagis årgångarna & sen skulle vi då börja ettan, Allt flöt på bra i skolan , men när vi började i fyran så kom vi i puberteten och bla bla bla ( tidig ålder ) Då så ville man ju vara cool , vi började med smink , & blonderade håret :o Ganska onödigt för vi var ju i en ganska ung ålder.
I femman så var vi lite av dom populära , vi började skolka lite , med ursäkter som: Jag måste gå hem har ont i magen / huvudet osv. Då åkte vi oftast till stan och sånt. Vi tog vårat första bloss då. Vi såg ganska stora ut & killarna i sexan sjuan tyckte om oss. Alexandra bytte skola för hon flyttade, i min klass i sexan började Mulls.

Högstadiet:
Mulls & Jag blev allt mer vänner , Vi umgicks med dom äldre tjejerna i sjuan åttan , Fjortis tiderna kom, ägnade stora delen med att hänga på plattan , Började röka regelbundet & drack mig full varje helg , då sa jag att jag skulle ha tjejkväll hos " mirella" men då stack alla på fest & krökte. Förlorade min oskuld id höst lovet med en äldre kille som gick i nian , Hade sex med ännu en människa , Den ena tjejen i åttan spred rykten om mig , & svek mig i de sekunderna jag behövde en bra vän , vi slutade umgås så mulls & jag stog på egen hand, Kom hem full en gång , luktade rök , deckade i en park då en man såg oss och akuten kom & mina föräldrar bla bla bla , Maria Pool , smitit hem ifrån & la la lalalallala en massa skit

slutade med att jag inte ville umgås med mina gamla vänner som spred rykten , egoistiska , skaffade nya bra vänner som bryr sig om mig & GILLAR MIG FÖR DEN JAG ÄR !
Mycket jag ångrar & mycket jag är stolt över. tacksam för att jag lever & har min familj som bryr sig om mig & mina underbara vänner , Clara , Tessie , Mulls , Tobbe , & pojkvän
ni är dom absoluta bästa ! Var stolt över er själva, är glad att kunnat gått igenom det här , de dåliga sakerna avklarade , nu gäller det bara att njuta av det goda;D

Puss Jessica

Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

känner igen mig, massor!

2009-11-19 @ 18:10:49
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0