oj det va ett tag sen

hahah förlåt har glömt den här bloggen heeeelt och hållet . helvete alltså! haha . men nu är jag väl lite tillbaka ändå ra .
har hänt mycket mycket på senaste tiden ... väldigt mycket ? hittade en kille när jag va med mamma nere i småland . funkade , vi började prata , bytte nummer . jag stack tillbaka till stockholm med mamma . fortsatte prata med anton som han heter.vi träffades , han kom till stockholm , jag stack till han, allt funkade bra . blev kär , blev tsm , seriöst (!) , gjorde mycket tillsammans . spelade ingen stor roll att han bodde längst ner i sverige .allt var perfket ! tills en dag när han inte svara på mobben , varken sms eller ring . det va väl tre - fyra veckor sen.. så fick jag ett sms av honom . han hade inte svarat på fem dagar innan , och så poff helt plöts låg ett sms i inkorgen från honom .
" min flickvän har kommit hem . skaffa dig ett eget liv malin " stog det i smset .
dte var då jag föll ihop . han hade haft en tjej hela tiden . han hade utnyttjat mig bara för att hon var i frankrike . hon hade varit där i två månader och  när hon kom hem dumpa han mig . fyfan ! mådde P.I.S.S
sluta gå till skolan , pallade inte . slutade va med vänner . släppte min bästa vän jessie för ett tag . men bara för att hon är världens finaste människa tog hon tillbaka mig , ingen annan skulle göra så . tack !
nu har jag gjort mitt livs största misstag och jag ska inte göra om det .
det finns redan ett stort sår i mitt hjärta , och jag vill inte ha ett till

/ mulls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0