svar av mulls

nu äre mulls här som svarar på frågestunden :) mahaaa , är rätt dålig på sånt här så jag snor jessies sätt med frågorna och sånt ... men här är mina svaaar :D <3





piercingar?
yeeeees box ! ;) jag har navelpiercing och har haft rätt länge nu :)
här har ni en bild....





Vem är älskling som du skriver så mycket om ?
antar väl att den där frågan va menad åt jessie (a)

Oskuld?
nooope , jag har blitt av med oskulden ;;)
asså säger man att man är skuld då eller?

Va tycker du om players? ;)
i don't like it ! jag har råkat ut för en sån kille när jag var yngre . fattar inte hur man kan vara så okänslosam och leka med andras känslor!! jag blev så JÄVLA sårad !

hur många har ni haft sex med?
jag brukar inte heller direkt räkna efter varje gång . men jadu , det är väl ett antal gånger... ganska många gånger

har du blivit av med oskulden ????????
jaaaaaaaaa
i slutet av fyran . vet inte hur många gånger jag har sagt det

Har du någon pojkvän just nu eller??
nej de har jag inte :) letar letar letar ;)

är du och älskling ihop nu ? :)
fråga tilljessie igeen ;)

oral sex?
hahahah , ja jag har testat . kan väl va skönt men inget jag rekomenderar ! eehm



Vad hade ni gjort/köpt om ni fått en miljon ? :)
hmmmm .. shoppat upp hälften , gett 1000 till min mammaa... haha nej skoja , men jag vet inte . skulle bli chockad och spara allt tills jag behövde de :) hihi

festar/röker ni?
ja jag festar och röker , har försökt sluta röka . men vafan det går typ tre dagar sen pang så börjar man igen :o

vad föredrar du för trosor?
string ! usch när man ser troskanten ! :s

pinsammaste du gjort?
när va brudnäbb ( tror de heter så? ) när jag va 12 på min mosters brölopp och så när hon var påväg in i kyrkan och alla satt och kolla och log och bara " ååh va vacker " och den där snubben spela orgel (stavning ) och prästen såg skit nöjd ut , och vi barn stog där framme bredvid prästen och såg så söta ut .  så bara snubbla jag helt random och ramla framåt på mage och alla bra vände sig om och det vart helt tyst och orgelsnubben sluta spela och min moster slutar gå och allt stannar upp , åsså hör man prästen ba " oj " , och så börjar alla garva . FAN jag höll på att döö x'D

Vad heter din allra bästavän??
jessie och anton !
SÅKLART ! :D


gör du ofta bort dig? :D
haha jaaaara , massor med gånger , every day ! ;D

Vilken färg har du på tanborsten?
en gul hos mamma , en blåå hos pappa

vem av dina kompisar har du känt längst ?
typ clara tror jag :) vi gick på samma dagis och så börja våra föräldrar känna varan ;).

kan jag få ditt nummer!?
hej kalle,jag känner inte dig ?
leta upp mig på söder om du vill nått.



Går du på någon sport?
niiix , men pröva på fotboll när jag gick typ i trean ?
hatar det! :)

tycker ni att ni är snygga?
går absolut inte runt och tycker jag är snyggast ! men jag säger ju inte helelr till mig själv att jag är ful ! utan jag har mina stunder när jag känner mig finare än vanligt ;)

bh sotrlek?
Push up ? :P
brukar ha 70C
och ja jag har typ bara push up bh-ar .

hur långa är ni  ?
jag är 1,56 . buhuhuuu :(

hur mycket väger ni?
tyyyyyp 46 - 47 kg , det varierar

vilken hårfärg trivs ni bäst i ?
trivs bäst i mörkt hår!! man får så himla mycket fördomar om man är blond :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0