hos ricke nu

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
vem gör inte?!
Titta på dig själv i spegeln: ehm ja?
Gnälla: bara på mammaa
Skrika: när jag blir arg , så ja
Sova: ääh ?
Ha ångest: kan man väl säga...
Skada dig själv med flit: gjorde de förut
Ta mediciner du inte borde ta: nej inte nu
Vilja dö: mm , men det var värst när jag var yngre
Drömma mardrömmar: yepp
Drömma sexdrömmar: hahah ja klart :D
Ta droger: nej!
Försöka vara annorlunda: jag är mig själv !
Klä dig i svart: inte emo , men har svarta kläder;)
Gå till kyrkan: aldrig
Gå i skolan: jatyvärr
Röka: jaaaaaaaaaaaaa !
Ha sex: yes boxii ;)
Ljuga: när det behövs
Hata folk: händer väl ..
Lita på folk: ja jag litar på dom jag vet att jag an lita på .


VEM:
Saknar du:
jessie
Vill du döda: ingen ?
Rörde dig sist: rikard
Vill du slå: no one :)
Kysste dig sist: anton tror jag
Vill du kittla: hahahahha jennifeeer :p
Kramade du sist: rikard
Vill du prata med: pratar redan ?
Skrek du på sist: jessie . fast det var ett glatt skirk :D
Vill du vara som: jag vill vara lika snygg som david beckham !
Sårade dig sist: pappa
Vill du bli galet full med: mina vännneerrr ;)
Gjorde dig riktigt glad senast: tessie (:
Fick du sms från senast: jessie
Ringde dig senast: anton
Är vackrast på jorden: ?


HAR DU:
För många vänner:
nej behöver inga mer !
Förföljelsemani: och vad är de?
Tvångstankar: mjaa ibland
Någon annan psykisk sjukdom: nope
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: neeeeeej
Färgat håret: ja föööör många gåner !!
Brutit några ben: hahaha jaa fuck u fingret och ring fingret
Några piercings: naveln
Egen dator: hos mamma , inte hos pappa
Bra självförtroende: kommer fram när det behövs
Kysst någon: ja?
Haft sex: yes
Köpt kondomer: aaah
Tagit nakenbilder: på fyllan
Sagt jag älskar dig till någon idag: yes
Bjudit ut någon: ja haha ;)
Varit kär: jamen jaa!
Dumpat någon: mmmhh
Stulit någonting: yes !
Lämnat landet: ehm ,jaa
Tuttat eld på nått: va fan är det ?
Gjort något olagligt: japp -.-

HUR:

Går du: men benen?
Svarar du i telefonen: " aah ?! "
Fördriver du tiden: ha kul ute bland folk
Mycket pengar har du: jag kallar det fattig , mamma kallar det tappad som barn
Tjänar du pengar: barnbidraget?
Ofta diskar du: händer typ aldrig . vanligt folk har diskmaskin ?
Ofta städar du: städar mitt rum lite då och då
Många stör du dig på: bror på hur bra min dag har varir ..
Ofta träffar du din familj: typ varje dag .

TROR DU:

Att du kommer bli något: ?
På gud: neeej
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: i hope so ;)
På ett liv efter detta: nej typ inte ?!
Att fiskar kan tänka: klart ! alla kan tänka ! :o
Att du kommer leva länge: beror på hur jag tar hand om mig själv!



är hos rikard nu , vi väntar på jennifer och anton , kanske att det kommer några fler hit också.men men vi får vänta och seee :D
ahja var bara tvungen att slänga in en list . hahha ricke ville faktiskt att jag skulle göra en också ;)

puuss from muulls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0