Tidsfördriv

Namn : Jessica men alla kallar mig Jessie
ålder: 94:a så jag ska fylla femton
blivit på tagen när du försökt smita hem ifrån? ett antal gånger ja .

(skulle)
Skulle du vilja vara längre? hell yeah ! jag är bara 159 :'(
Skulle du vilja väga mer? nej jag väger lagom
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Om han gjorde det på ett dumt sett ja !
Skulle du vilja ha sex med en kändis? ganska många ggrr
Skulle du vilja dricka dig full nu? nix , ska göra det om några timmar så ;)


(kan)
Kan du röra på öronen? Jag kunde det förut !

Kan du slicka dig på näsan? Så lång tunga har jag inte

Kan du kolla i kors med ögonen? Ja självklart

Kan dina föräldrar lita på dig? Ibland , Ibland inte

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? omöjligt

Kan du vara på fest utan att dricka? Kan kan jag men det är ju inte så kul om alla andra gör det .

Kan dina vänner lita på dig? för det mesta ja

Kan du tänka dig att pierca naveln? har navel piercing redan ! :D

Kan du suga? på allt och alla ;)

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Knappast

(har)

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ett antal gånger

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jadå

Har du ett syskon? Jag har 2 !

Har du varit full den här månaden? Japp ,

Har du någonsin haft sex med någon? Jadå

Har dina föräldrar ljugit för dig? Jaaa !

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nej har inget annat för mig

Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej bara imorse

Har du pussat någon som är fyra år äldre? mm

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? nej men 3 år äldre

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nejmen 3 år äldre hehe

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ja men det ska jag inte göra !

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Ja nästan en gång .....

Har du haft sex med mer än tre personer? Japp

Har du ljugit på någon fråga än då? Nej faktist inte :o

Har du sugit av någon ? mm
Har du slickat någon tjej ? mm när jag var full
Senaste gången du hade sex ? i förr går


( vem )
Vem är din bäste vän? Mulls tessie & tobbe

Vem älskar du? speciella människo

Vem hade du senast sex med? älskling

Vem vill du bli full med? Rickard han är så underbart glad och kul på fyllan haha

Vem är den bästa artisten? svår fråga

Vem pratade du senast i telefon med? Mulls & Tessie !

Vem har du en liten crush i? Min älskling = stor crush annars gillar jag han i gg

Vem är snyggast i världen? älskling för tillfället !

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? familjen för då kan dom köpa saker till mig ju ;)

Vem är snällast i världen? Känner många snälla
Vem vill du prata med? Rickard :D

Vem sov du med senast? älsklingen

Vem såg du full senast? någon random gubbe på torget

Vem vet allt om dig? Jag vet allt om mig

Vem kysste du senast? men gissa ! :) Marcus såklart

Vem kramade du senast? mamma
Vem kan berätta allt för dig? Mulls !

Vem kan du berätta allt för? nobody , men för det mesta till Tessie & Mulls
Vem hatar du? hitler

( randoms )
Vad blir ditt namn baklänges? Acissej , & Eissej
Har du däckat/spytt för att du druckit? jupps
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Japp på halloweeeeeeeen
När va du riktigt sjuk senast? 1 månad sen
Vad gjorde du kl 2 inatt? kom hem då ungefär så jag tittade på tv
Hur tidigt stiger du upp? nu på sommarlovet 2 när det är skola vid halv sju - sju
tittat på porr ? hahaha ohyes
Kysst en tjej? På fyllan
strulat med en random ? på fyllan
vart kåt? hahaha
har du körkort? ne :(
Har du Moppe ? JAAAAAA :)min älskling nummer 2
Hoppat med ett Paraply och trott du var Maddiken? när jag var liten :)
Dygnat ? jadå


// Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0