Hiss & Diss



de blonda bloggarna . När dom står och skriver ner allt hat om andra blonda bloggare på sina egna bloggar ,& berättar pinsamma hemligheter & sånt , herregud väx upp och sluta kalla varandra fjortisar ni ser förfan exakt lika dana ut allihopa ! gasah

Donken , det trodde ni inte va ? allas favorit ställe , men seriöst de senaste gångerna jag vart där har min mat vart kall , brödert har vart vitt och inte alls sådär " stekt " och det hänger bara massa bitchiga små brudar och grabbar där som ska klaga på en hela tiden . nej nu blir det burgerking förfan

vädret idag , regn blixtrar åska . hur kul är det att vara ute nu ? inte så värst ska jag säga , sitter helt ensam här hemma och målar mina naglar . inte någonting på teve heller , jag dör


bikbok , har ni sett på deras hemsida vad snygga kläder det har blivit , tyckte allt var fult där för ett tag sen men nu så är det ju as balla kläder , måste köpa ett par mjukisar där & en tröja med amerikanska flaggan på , whooooo

Belle , har ni sett skorna dära på rean ? ska nog springa dit och köpa , sjukt snygga och sköna high heels för endast damdamdam 99 kronor ! känar dom ens någon på det , bra affärs ide ? iaf för oss ,

Rusta , mycket för pengarna , det är rusta det ! dom har billiga saker där , billigt godis ,billig dricka , billiga nagellack ja whatever , ska nog kila dit idag och köpa m&m's oh yea !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0