glöm intre bort att du är värdelööööös ( inlägget asså )

sha bryshääään ! tönt jag vet -.-
mår inte så bra just nu , ska lägga en pling till rikard . ska nog sticka till han för en chillkväll , och jennipennifer skulle komma också (aa) WEEHOOO! partyy! nej men det är u skola i morron så då ska man ju ha lite mys sista kvällen , är ju inte direkt bra att festa då.. även om man vill mest i hela vida världen !! -.-'
men ska finna (haha ) några nice kläder här i garderoben och sen sticka . hahah nu fick jag sms av anton sötnöt som fråga om han också fick komma till anton.klart du får gubben :D

men kanske får ta en data av rikard sen när vi är hon han. juste jag ska ringa jessie också. mycket att komma ihåg !
men iallafall nu ska jag dra . have a nice night ! jippiii
hahah jag pallar inte sluta skriva , har lust att skriva idag ! :D men känner att dethär kommer bli ett värdelöst inlägg men men .. haha jag vill vill vill

OKEJ NU SKA JAG SLUTA !!
PUUUUUSSSS FRÅN MULLS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0